Herstellingen

Waar kan ik een herstelling laten uitvoeren?

Herstellingen voeren we enkel uit bij ons in de winkel en niet op verplaatsing. Op deze manier hebben we steeds al het materiaal binnen handbereik en kunnen we jullie kwaliteitsvolle herstellingen bieden.

In de winkel kunnen we werken in een ESD veilige omgeving. Dit zorgt ervoor dat er geen gevaar is voor kleine elektrische ladingen, waar iedereen wel eens last van heeft. Hierdoor is de kans op kortsluitingen van uw smartphone of tablet minimaal.

Hoe werken we?

Als je bij ons langskomt voor een herstelling zal een van onze medewerkers je toestel eerst analyseren. Op basis van de diagnose wordt de prijs voor de herstelling en de herstelduur meegedeeld. We starten enkel met de herstelling indien je akkoord gaat met de voorgestelde oplossing.

Hoe lang duurt een herstelling?

We proberen de hersteltijd van uw toestel zo kort mogelijk te houden.  Op deze manier kan u snel terug tevreden op pad. Veel van onze smartphone herstellingen kunnen uitgevoerd worden binnen 30 minuten, wanneer op voorraad. Voor de meeste schermen en batterijen mag u uitgaan van een hersteltijd van 30 tot 45 minuten. Bij herstellingen van oplaadconnectoren, camera’s, microfoons, backcovers is de hersteltijd afhankelijk van uw model. Voor meer info omtrent de verwachte hersteltijd kan u de modelpagina van uw toestel bekijken of ons contacteren.

Voor iPad herstellingen hanteren we steeds 1 werkdag. Op die manier zijn we zeker dat uw herstelling grondig uitgevoerd wordt.

Herstellingen aan game consoles duren meestal meerdere werkdagen. Afhankelijk van de levering van de onderdelen.

Kan ik wachten op mijn herstelling?

U kan kiezen om bij ons wachten terwijl uw herstelling wordt uitgevoerd, of later uw toestel komen ophalen. Wij hebben een aangename zithoek in de winkel.

Hoe weet ik of mijn onderdeel op voorraad is?

Van veel voorkomende smartphones en tablets hebben we schermen en batterijen meestal op voorraad. Het kan echter altijd voorkomen dat bepaalde onderdelen uitgeput zijn. Wil je zeker zijn dat je onderdeel in voorraad is? Geef ons dan even een seintje vooraf.

Kan ik de onderdelen voor mijn herstelling bestellen?

Dit kan zeker. U kan ons op voorhand contacteren met het model van het toestel en de gewenste herstelling. Op deze manier bent u zeker dat het onderdeel op voorraad is wanneer u de herstelling wenst uit te laten voeren.

Mijn onderdeel is niet op voorraad, hoe lang is de levertermijn?

Dit is afhankelijk van de leverancier en het model. Voor de meeste smartphone en tablet onderdelen kan u echter rekenen op 1 a 2 werkdagen (indien voor 16u besteld). 

Hoe weet ik wanneer mijn toestel klaar is?

Afhankelijk van wat afgesproken is, kan u het toestel afhalen op het afgesproken tijdstip of na een telefoontje of sms’je van ons nummer 0477/22.07.78.

Mijn toestel is niet meer herstelbaar, wat nu?

Je kan je toestel steeds komen ophalen tot 2 maand nadat u het toestel heeft binnen gebracht. Daarna worden toestellen verwijderd via een erkend circuit voor e-waste. Op deze manier houden we voldoende ruimte vrij voor onze stock en kunnen de componenten en grondstoffen van uw toestel een tweede leven krijgen. 

Bestanden overzetten? Hoe werkt dat?

Heeft u een nieuw toestel gekocht en wenst u de gegevens van uw oud apparaat over te zetten? Wij kunnen u hierbij helpen.